نتایج راو 9 فوریه
سریال.قالب.نرم افزار.موزیک.کلیپ.فیلم.مطلب و ....
تاریخ : جمعه 28 فروردين 1394
نویسنده : MOSLEM

رینز وارد سالن میشه و میگه من برنده رویال رمبل شدم و حقم این بود که در رسلمنیا به مصاف لزنر برم اما هیئت مدیره شروع به سنگ اندازی در راهم کردند.من در فست لین دنیل را شکست میدم و بعدشم در رسل لزنر رو کنار میزنم.اگرم زیادی مانعم بشید با اسپیر جوابتون رو میدم.

دنیل وارد سالن میشه.او میگه من برای مسابقه دادن با تو نیومدم.بابت کمکهات در مسابقات اخیرم هم ممنون اما تاجایی که به مسابقمون در فست لین مربوط میشه همه میدونند که من استار بهتری هستم.

اچ همراه گروهش وارد سالن میشه.اچ میگه مسابقتون در فست لین سرجاش هست.اما راجب استینگ هم باید بگم  که  تا اخر شو امشب باید به چلنجم جواب بده.اینطوری معلوم میشه که یه مرد هست یا یه ادم ترسو.

استفانی هم یه مسابقه برای امشب ثبت میکنه.

بیگشو و کین مقابل رینز و دنیل براین

در اخرمسابقه بيگ شو با صندلى ضربه اى به رومن رينز ميزنه و مسابقه دیکیو میشه.،رينز از بيگ شو خلاص ميشه و او را به رينگ مياره و با همان صندلى به بيگ شو ضربه اى ميزنه برايان كه ناراحت بود و خواست به رومن كمك كنه و كين را كتك بزنن فينيشرش اشتباهى به رومن رينز برخورد ميكنه و ايچ واستفانى هم ميخندن ست رولينز هم در اين لحظه به شادى انها ملحق ميشه،ايچ هم براى مين اونت مسابقه(5 به2) راتشكيل ميده.

 رولینز مقابل رایبک

رایبک رفت برای اجرای شل شاک اما جی و جی به رایک حمله کردن و مسابقه به نفع رایبک دیکیو شد.

بعد از مسابقه رولینز به رایبک فینیشر زد و گفت که ما شوها رو داریم اداره می کنیم.

پیج مقابل بری بلا

دراین مسابقه پیج با اجرای رم پیج موفق به کین کردن بری شد.

لانا و روسف به رینگ میانو لانا میگه مسابقه مقابل روسف بزرگترین مسابقه کریر سیناست.بعدش یه ویدئو از کریر سینا نوشن میده میده و میگه سینا باید از شکستهای خودش خسته شده باشه.

روسف میگه:من به این دوره او خاتمه میدم.او ادم ضعیفی هست.بعدشم رجز  خوانی میکنه.

سینا وارد سالن میشه.سینا میگه داری راجب فست لین رجز میخونی اما در واقع من بدجوری شکستت خواهم داد.دو حریف بازم برای هم شاخ و شونه میکشند و سینا میگه اصلا بیا همین امشب درگیر شیم و روسف به طرف ورودی که سینا هست میره و درگیر میشند.این درگیری با دخالت داورها به اتمام میرسه.

زیگلر مقابل وایت

وایت با اجرای سیستر ابیگل برنده مسابقه شد.

هیمن و لزنر وارد رینگ میشندو همین میگه:این روزها بحث مسابقه دنیل و رینز در فست لین هست.البته که برنده این مسابقه میتونه در رسلمنیا 31 مقابل لزنر قرار بگیره.اما باید بگم برای ما فرقی نمیکنه کدامیک ازاین استارها برنده بشند.چون هر کدومشون که وارد مسابقه تایتل در رسل بشند با اف 5 براک لزنر تسلیم خواهند شد.او ضمن تمجید از لزنر به بحث خودش پایان میده.

داستها مقابل بیگ ایی و کوفی

کوفی با رول کردن گلداست موفق به کسب برد برای تیمش شد.

در پشت صحنه دنیل به گزارشگر میگه که ضربه من به رومن اشتباهی بود و من امیدوارم ناراحت نشده باشه.رومن میاد و میگه اره برای مسابقه امشب همکاری میکنم و در فست لین هست که حریف هم خواهیم بود.

در یک گوشه دیگه داستها با هم جرو بحث میکنند.

اچ به رینگ میاد و میگه من 20 سال در این کمپانی کار کردم در حالیکه بقیه فقط امدن و رفتن.حالا من استینگ رو چلنج کردم.میخوام بیاد و مقابلم در فست لین مسابقه بده.من ازش جواب میخوام.چراغها خاموش میشه و تصویری مربوط به استینگ پخش میشه و بعدش مردی با ماسک استینگ میاد و ا زکنار اچ رد میشه و میره.در تلوزیون سالن صدای استینگ بابت قبول کردن این چلنج پخش میشه.اچ هنوز در سالن دنبال استینگ میگرده.

سزارو وکید  مقابل اوسوز

جیمی اوسو رفت برای اسپلش بر روی کید اما سزارو تعادلش رو به هم زدو جیمی سقوط کردو کید هم با کاور کردنش موفق به کسب پیروزی شد.

سینکارا مقابل سندو

میز حواس سندو رو با راهنمایی های اشتباهش پرت  کرد تا سندو که اماده زدن قینیشر بود کنترل رو از دست بده و سینکارا با رول کردنش برنده بشه.

 وایت در پشت صحنه خطاب به تیکر پروموی خودش رو ادامه میده.

امبروز مقابل اکسل

امبروز با اجرای فینیشر حریف رو  کاور کرد.

امبروز بعدا زمسابقه جواب برت برای چلنجش شدن برای تایتلش از طرف امبروز رو خواست و برت در تلوزیون سالن دیده شدو گفت که امبروز لیاقت داشتن تایتل شات رو نداره

 رولینز-بیگشو-کین و جی و جی مقابل رینزو براین

دنیل روی مرکوری فینشر زدو رفت برای کارو که در بین راه رینز باهاش تگ کردو بدون  اینکه دنیل راضی باشه وارد رینگ شدو به حریف اسپیر زدو با کاور کردن مرکوری تیم رینز و براین برنده مسابقه شدن

بعد از مسابقه رینز پشت به براین کرد و براین بهش اعتراض کرد و گفت هرگز به من پشت نکن و با هم بحثشون شد و دنی رینز رو هل داد و رینز هم بهش یه اسپیر زد و مردم بوو کردن.اچ و استف دارند این صحنه رو در پشت صحنه تماشا میکنند.رینز بازم حرفهایی به دنی گفت و سالن رو ترک کرد و برنامه به اتمام رسید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: , ,
برچسب‌ها: نتایج راو , نتایج کشتی کج , اسمکدون , عکس های کشتی کج , کشتی کج , جدید ترین خبر های کشتی کج ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ برای هواداران کشتی کج طراحی شده(عکس،کلیپ،بیوگرافی و...)در اختیار شما. امید وارم لذت ببرید.wwe-rock